2
تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و حملات علیه غیرنظامیان یادآور همان منطق خطرناکی است که در حمایت از استفاده از سلاحهای شیمیایی علیه مردم ایران وجود داشت.
ایران بهعنوان بزرگترین قربانی سلاحهای شیمیایی در دوران معاصر، استفاده از این سلاحها را در هر شرایطی محکوم میکند و پرچمدار مبارزه با سلاحهای کشتار جمعی است.
پیگیری حقوق قربانیان سردشت و سایر جنایات جنگی در مجامع بینالمللی ادامه خواهد یافت و عاملان این جنایات باید پاسخگو باشند.