55

جناب آقای رئیس جمهور!
— Abdollah Ramezanzadeh (@abdollahram) November 8, 2025
می فرمایید اگر باران نبارد و مصرف اب ۱۰ درصد دیگر کاهش نیابد باید تهران تخلیه شود.
کارشناسان میگویند هدررفت ناشی از پوسیدگی شبکه توزیع ۱۵ تا ۲۰ درصداست.
بودجه نهادهای غیر ضروری را قطع کنید و فورا به اصلاح شبکه بپردازید.
سخن از تخلیه تهران شوخی ناچسبی است!
ممکن است به موارد زیر علاقهمند باشید
- هم وطن گزارش میدهد؛ ۳ دهه بعد از دوم خرداد ۷۶؛ بازی با اصلاح از قدرت جمهوری اسلامی
- نوری قزلجه برخی از کارکنان دفتر خودش در مجلس را به وزارت جهاد برد و بدون هیچ تخصصی مسئول نان و آب مردم کرد
- بعل سوزی، نمایش قدرت یا عجز/ جمهوری اسلامی به دنبال چیست؟
- ضرغامی :۷۰ درصد معترضان جواناند و شکاف عمیقی با حاکمیت وجود دارد