این حرفها لاف در غریبی است. متاسفانه برخی کشورهای اروپایی عادت کردهاند که از یک سو خودشان را به حاشیه برانند و از طرف دیگری هر روندی راه میافتد در صدد کارشکنی برمیآیند. این رفتارها زیبنده فرانسه نیست. فرانسه اگر میخواهد نقشی داشته باشد باید حتما در رویکرد خودش تجدیدنظر کند و به جای این اظهارات رویکرد مثبت در تحولات منطقه ما داشته باشد.